Welkom op mijn weblog




woensdag 1 februari 2012

Voorproefje voor de open dagen....

De laatste dagen alleen nog maar met de voorbereidingen van de Open dagen bezig geweest. Ik hoop dat het weer nog een beetje meespeelt en dat het niet al te slecht gaat worden. Duimen maar ...
Gisteren de laatste hand gelegd aan de Paas decoratie. Wil je dit en alle andere werkstukken in het echt komen bekijken, ben je van harte welkom. Hopelijk tot vrijdag of zaterdag.
Jacqueline


The last few  days we only worked for the Open House. I hope the weather will not be all to bad, fingers crossed...
Yesterday I finisched the Easter decoration. Do you want to see the samples we made for real, come and join us during the Open House. Hopefully we will see you, Jacqueline


8 opmerkingen:

  1. mooie kippen,ik kom zeker,al vast succes voor morgen,dat quilten is een drama,wat een pokken werk grrr,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier met je opden dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er gezellig uit, ik wens je alvast heel veel plezier bij de open dagen.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas een beetje te ver weg maar in maart logeren we een paar nachtjes in Doenrade dus dan kom ik zeker langs. Tot dan en succes komend weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helaas niet kunnen komen door het weer en Michiel was ontzettend laat terug van late dienst zodat we erg laat (of zeg maar erg vroeg zaterdagmorgen) pas konden gaan slapen. Ik hoop deze maand nog aan te kunnen komen en anders komende maand. En ik neem dan ook de fiberfill mee die je voor me afgeknipt hebt !!
    Is het wel druk geweest, ook al was het weer niet zo gewldig?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie dat er open dageb zijn maar wwar vind ik u adres.?
    gr Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sonja,

      Ons adres is Im Langental 56- 52538 Selfkant-Hillensberg.
      Helaas is onze website nog steeds niet online.

      Misschien tot gauw, Jacqueline

      Verwijderen